21 Nisan 2015 Salı

ANA ARI SUNİ TOHUMLAMA CİHAZI SATIŞ....

2009 Yılında suni tohumlama yapmak için yola çıkmıştık.
Bu işi yapmaya mecbur kalmıştık...
Suni tohumla yapamadığınız zaman sürekli bir yerlere bağlı veya bağımlı kalıyorduk, istediğiniz damızlık arıyı üretmek veya yedeklemek istiyorsan, bu işi kökten çözmenin çaresi yapay tohumlama yapmaktır.

Dünyada bizim gibi bir ekibin  olduğuna inanmıyorum.
Alet yok, tohumlama bilmiyorsun, yola çıkmışım...
Önce Muhteşem abiyi buna inandırmışım, nasıl bir ikna kabiliyetim varsa artıkın.
Sonra Sadri abi ekibe dahil oluyor...


Suni tohumlama aletinin en sıkıntılı dönemi, Zafer Anlayışlı abinin arkadaşı Nazmi abi döneminde geçti.
Aleti bir yıl bekledik, alt tablası ile iki direk olarak bitmemiş şekilde almıştım...

Daha sonra Sadri abi, üst resimdeki yarım aleti bir ayda bitirdi defalarca revizyon gördü...

Büyük başarılara ilk aletimizle imza atmıştık...

Ben arıcıyım, Muhteşem abi doktor, hijyen bölümünü yönetti, Sadri abi mekanikçi...

İlk aletin her şeyi bir yerlerden ayarlandı, yani neyi uygun görmüş ise Sadri abi alete eklemişti.

Orijinal aletler minicik bizim alet diğerlerinin üç katı kabalıkta, hiç orijinal alet görmeyince tariflerle temeli böyle atılmıştı.

Şırıngayı kaydıran kızak dediğimiz mekanizmada bayağı bir boşluk vardı, ana arıya girilecek  noktada elimizle boşluğu alamaya çalıştık, yan taraftan lastiklerle gerdirdik sürekli sorun oluyordu.

Geçtiğimiz yıl Sadri abiye şırınga mekanizmasını değiştirmesini söylemiştim...
Kışın senin için başka şey düşünüyorum demişti...

Düşündüğünü yapmış ve aşağıdaki paketi bana hediye olarak yollamış.


Sadri abiyi paketi aldığımda arayıp senin için ne söylesem az dedim, boş ver bir şey söyleme dedi ve peşinden  ekledi ehlinin elinde olursa ülkeye faydası olur...
Sadri abime sonsuz teşekür ediyorum. Allah razı olsun.
Bazen beni suni tohumlama aleti için ararlar, ben suni tohumlama aleti imalatı ve satışı yapmıyorum. Bologumun sağında Sadri abinin resmine tıklarsanız onun sayfasına yönlendirir ve telefonuna ulaşırsınız.
Blogumun izlenimi oldukça iyi günlük 1000 bilgisayardan giriş yapılıyor, yani binin altına düşmez, 1000 ila 1800 arası gider gelir.
Bu istatistik blogun kendi sayacına ait, yani googlenin sayacı...
Sadri abiye suni tohumlama ile alakalı blogunda haber yap dedim yaptı ama içine başka şeyler eklediği için zannedersem aramalarda tam çıkmıyor.
Kendisine suni tohumlama aletiyle alakalı bir paylaşım yapıp sana ulaşmaları için telefonunu da ekleyeceğim dedim tamamdır dedi.
Sadri abiden suni tohumlama cihazı alacak olanlar bu telefonlardan.Tel. 05322351407 veya 0532 1336569 dan ulaşabilirler...
Ülkemizde bu işi yapan başka kimse yok.


Yeni aletim öncekinin üçte birisi kadar nasıl alışırım bilmeme :)
Sadri abiye göre dahada hızlanacakmışım, önceki aletin her şeyi sertti ama ben alışmıştım, Sadri abi alışamadı, yenisini yolladı...
Cımbızın tasarımı Sadri abiye özgü..
Bu şekilde çalıştırılan cımbız başka aletlerde yok.
Bu alet dünyadaki en meşhur alette olmadık yenilikler içeriyor...
Suni tohumlama işi oldukça hassas bir işlem. İlk aletteki boşluk mutlaka bizi olumsuz yönde etkilemiştir. Bundan sonrası için önümüzde aletle ilgili sıkıntı kalmadı, sadece alete adapte olmam biraz zaman alabilir.

1 yorum:

fatih dedi ki...

öncelikle sizi tebrik etmeliyim
başardığınız iş tartışılmaz ne desem bilemiyorum
sizlere nasıl ulaşırım yeni arıcıyım yani benim için hastalık derecesine ulaştı memurluğu bırakıp arıcılık yapmak istiyorum . sıkıntı şu ki ana arımı kendim yetiştirmek istiyorum makineyi sizden satın alsam nasıl kullanacağımı bana öğretirmisiniz numaram 0 554 265 24 90